Datan fungerar igen!

Skönt, nu har vi fått igång datan igen. Har varit så mycket krångel med allt som har med data att göra. Först så funkar inte internet, sen när vi fixat det så gå datan sönder, sen när vi fixat datan funkar inte tagentbordet. Men nu fungerar allt !
Lite nytt som har hänt är att jag har fått lite jobb! :) Jobbar på Mcdonalds, Jätte stressigt men det funkar! Sen jobbar jag på cantina. Ett uteställe! Skit kul! Dom ringde mig idag och frågade om ja ville jobba ikväll. Men jag har åkt på halsflus så jag kan inte jobba förtillfället. Synd de! Jag fick ett erbjudande om att jobba på ett ålderdomshem också. Men ja vet inte hur ja ska göra.
Nu har vi har fått iordning på lägenheten. Köpt julgardiner och julgran och lite sånt mys! Så nu är det hemtrevligt äntligen!

Tiden går så himla snabbt nu! Snart är det julafton! Lite synd att vi inte har fått någon snö än. Men den får man njuta av när man kommer till falköping på julafton!! :) Då ska jag träffa alla mina kompisar med! Saknar Er jätte mycket!
Sofia du får komma hit snart igen och festa lite !:) Kanske ta en sväng förbi tropikariet :P

Detta va allt för mig idag! Pusss

Kommentarer
Postat av: ernesa

vad skönt att den fungerar nu:) o grattis till jobbet=) vad är det för ålderdomshem du fick erbjudande ifrån, kanske kan kolla om jag kan få nåt där:) o ja verkligen, vi måste ju ses snart!!
pusspuss

2007-12-06 @ 16:47:46
Postat av: Cissi

tänkte precis säga det; du kan väl ge ett jobb till ernesa. haha, du som har så många! :D

2007-12-06 @ 21:21:32
URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: sofia

åh gött att allt löste sig med jobb:) tack vare en grym cv kanske:)?? haha
jo lätt att jag måste komma ner snart.. och att kolla på djuren är ett måste..
Händer i helgen?
pussskram

2007-12-06 @ 21:31:16
URL: http://fianborg.webblogg.se
Postat av: sofia

HEEJ:)
Nu i helgen har det vart bio med tjejerna och massa mys med min man:):):):):):) Har du gjort?
När ska jag komma då??
PussPuss

2007-12-09 @ 11:55:18
URL: http://fianborg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0