Du är mitt allt

Finns ingen som är som som är som du. Du ställer alltit upp för mig vad som än gäller, och du vill mitt bästa! Är så himla glad att vi hittade till varandra och jag vill inte släppa taget! Hoppas vi får uppleva mycket kärlek och lycka många dagar och år framöver!♥ Det är så underbart att få vakna upp vid din sida varje dag och se dig le! . Vi har haft våra gråa dagar men nu ser vi på många ljusa dagar! Tycker om dig sååååå mycket. Det kan inte beskrivas med ord!

You are my sunshine baby!♥
image360

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh söta:) hoppas med ni får det så bra som det kan bli framöver:) puss gumman

2007-12-10 @ 21:49:47
URL: http://fianborg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0