Helg

Nu har det blivit helg och jag vet inte vad jag ska hitta på. Anton är på träning fast han kommer hem snart. Jag fick en tid jag skulle jobbat idag, fast sen ringde dom och sa att det inte behövdes längre för att den som inte kunde jobba kom tillbaka! Så det blir en hemma kväll idag. Tänkte att man kanske kunde umgås med ernesa och mats ikväll. Vi får se om anton orkar de när han kommer hem.

Imorgon ska han iväg och spela match. Man kan ju hoppas att dom vinner nu då. Då kanske man kan gå ut och fira det senare. !:) Länge sen man va ute på krogen. Men de verkar bara finnas 20 års gräns på uteställerna. Så man får hoppas man kommer in någon stanns.
Imorgon tänkte jag att jag skulle iväg och kolla lite pynt till våran gran. De e rätt fult när den står där grön och inte lyser upp någonting. Så blir de lite överaskling för anton när han kommer hem:)

Inte långt kvar till jul!:) Jag har köpt alla mina julklappar nu iaf. Känns jätte skönt. Anton har en del kvar, vet inte när han ska hinna köpa de när han tränar varje dag plus att han åker bort på helgerna.

Nu har jag inget mer att säga :), Ha det bra

Min solsråle
image366

image367

Kommentarer
Postat av: Cissi

men vad är det för fint jag får höra..? (en fågel viskade) BLIR DET NYÅR MED MIG!!?! :D haha, det vore liksom suuuper. massa party vill jag haa! :D

2007-12-15 @ 00:06:24
URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: Sofia

jo jag åker ju upp till stockholm till AnnaLena på nyår.. Så det blir inte Stockholm för er del då!? haha just det ja tequila:) det va roligt,, bara mm gott!.. haha så tänkte jag jo dom kanske är goda:) nu kom jag precis hem från min man:) vi ska nog på bio ikväll i jönköping.. MYS.. händer i Skåneland? puss goding

2007-12-15 @ 15:32:43
URL: http://fianborg.webblogg.se
Postat av: sofia

Jaha, tråkigt!! men ni firar i Helsingborg då? Jaa vi måste ses snart ju, fast tror det kan bli lite tajt innan jul nu iofs.. för nästa helg va det nog lagfest tror jag! Sen är det ju jul, nyår.. Men nästa år kan vi ju ses:) haha det lät långt bort, men det är det ju inte egentligen,, ska kolla upp när jag spelar i Helsingborg med.. Sen hade det ju vart kul om vi kunde ordna nån fest här så både du och anton kan komma. John är nog sugen på att festa med oss med säkert. Dra ihop nåt.. Men det måste ju planeras lite då, långt innan typ, för att det ska gå att tajma med allas matcher.. Pusss Bejb

2007-12-15 @ 19:46:50
URL: http://fianborg.webblogg.se
Postat av: Cissi

jaa! kommer bli dragit, känner jag på mig! och ja, jag måste ju komma och se hur ni ahr det, och hälsa på fiskarna.. ;) PUSS!

2007-12-15 @ 21:42:31
URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: Cissi

yes... han har inte gått i skolan på typ 1½ år. så nu är studiebidraget indarget osv. känns ovärt att betala så mkt bara för att sova och träna liksom.... så så blev det. men sjukt tråkigt. :(

2007-12-19 @ 09:56:11
URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: Cissi

joo. ahn var ju på träningarna, men att betala massa pengar för att sova o träna känns väl sådär.. så han skulle hem o jobba och ta körkort o så :) jag kommeer den 30e och stannar till den 2a! så hoppas vi hinner med massa då :D puss

2007-12-19 @ 21:25:03
URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: Sofia

JAA! gör det! vadå ska martin upp med? vart ska ni bo o så då? snälla gör det, jag VILL:) hur är allt? händer denna helg då? puss gumman

2007-12-20 @ 09:27:29
URL: http://fianborg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0