Helsingör

Idag tog jag, ernesa och sara en liten tripp till Helsingör. Det va jätte trevligt att åka dit, hade aldrig varit där förut. Så när jag kom fram tyckte jag vi gick i cirklar hela tiden. Men det var en mysig liten stad! Liknade nästan lite gamla stan! Underbart :) Sen va de massa spritaffärer. Det hade jag inte tänkt mig. Jag visste att de skulle finnas men inte så många. Jag köpte med mig en stor smirnoff och sara och ernesa tog emd sig lite allt möjligt :) Vi fick lite provsmak när vi kom till en spritaffär på någon coffie likör eller vad det va. Men det var jätte gott. Tänkte köpa den med, men jag struntade i det ! Fick bli den smirnoffen bara!
Ernesa hittade något jättte gott( såg det ut som iaf) Winerbröd med massa choklad på. Får åka över och köpa sånt där någon gång :)
Jag blev rätt chockad över att jag fick köpa sprit och jag kunde ta med mig de till sverige. men det var ju bra för min del! :)

Usch är jätte trött, har soit 3 timmar. bara för jag ska jobba inatt. Så måste va lite pigg! ska joba på krogen igen så det ska bli kul!:) Hoppas de e någon snäll person jag ska arbeta med bara!!
Nu ska jag gå och städa lite och laga lite mat! Ha det bra :)
Puss

Kommentarer
Postat av: sofia

hej!
tura är ju aldrig fel:) det får vi göra nästa gång jag kommer på besök!
jomen det hade vart as kul om ni kom:)

adde åkte nyss:) så ska snart en sväng på stan, innan jag ska va med honom igen:) wiiie!!

pusspuss

2007-12-21 @ 13:43:56
URL: http://fianborg.webblogg.se
Postat av: soifa

mm det måste vi:) ta lite mer roliga bilder:)

jag ska ´vara hemma på julafton med familjen, sen åker vi till lite släkt på juldagen i skåneland:) men ni skulle till fkp väl? när åker ni upp då?

pusspuss

2007-12-22 @ 19:12:08
URL: http://fianborg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0