Mycket att göra !

ännu en tidig dag.. Jobbade 11 timmar igår på cantina, vaknade av att anton satte på datan rätt tidigt. Och den här datan surrar jätte mycket så det går inte att sova till det. Så fick gå upp och se glad ut !
Äntligen så har jag fått mitt schema nu för Januari på mcdonalds, Kommer jobba nästan varje dag! Så det blir nog bra med pengar !:)
Så skönt att allting börjar rulla nu!!



Idag händer nog inte så mycket. Ska ner på stan en snabbis och kolla lite, kan få sällskap av Ernesa! Hoppas! Inte kul att gå där själv. Sen blir de la till att gå hem och kolla på film och lägga sig tidigt!
Shit snart är det nyår och man vet knappt vad man ska göra eller vad man ska ha på sig. Vet inte om man pallar köpa något nytt bara för de är nyår, men vi får se..
men på nyår är det feeest iaf! hoppas man kommer in på tivoli så det inte är allt för mycket folk. Annars har jag fått lov att komma in på Cantina! Men de e 28 plus så det strök man direkt!

Nä nu ska jag börja göra mig iordning för stan!:)
Pusspuss!

image374

Kommentarer
Postat av: sofia

nää vilken söt bild:)

2007-12-29 @ 23:25:30
URL: http://fianborg.webblogg.se
Postat av: sofia

nä verkligen inte:)

det är inte redigt bestämt än, men det blir nog finmiddag:) händer idag då? pusspuss

2007-12-30 @ 12:35:27
Postat av: Cissi

heej! jag är här nu! och vi ses imorn!! jag håller på o googla fram massa bål och grejer, haha, du får hjälpa mig imorn.. :P :) puss!

2007-12-30 @ 22:44:02
URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: Sofia

jooo cp-mobil.. jo vi ska snart laga middag,sen blir det privatfest:) så vi ska snart jobba på att göra oss fina:) köpt nåt nytt till ikväll? hoppas ni får det bra:) pusspuss

2007-12-31 @ 17:19:01

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0