2 dagar kvar

Tisdag morgonen började med att man vaknade av att grannen satte på duschen. Sen kunde jag nästan inte somna om! När ja väl hade lyckats bli så trött så ja kunde somna ringer väckaklockan. Klar att anton ska upp och gå till jobbet. Men efter han hade åkt sov ja läänge:) vaknade av att någon hoppade på mig i sänge, blev livrädd. Men de va bara anton som hade slutat jobba vid 2 tiden!
Senare bar de ut till väla centrum. Jag letade efter en jacka. Kollade på team sportia. Hittade en rätt snygg jacka där och den va inte så farligt dyr. Men de e fortfarande inte en sån jag vill ha ! Men jag har inte gett upp letandet. Sen efter vi hade varit på väla centrum så bad jag anton åka och visa hur de är han cyklar med jobbet. Typ vilka områden han springer och delar post på. Det va rätt mkt han fick springa på sina runder. Tycker synd om han. Han borde få köra bil istället tycker jag! Jag hade aldrig orkat vara brevbärare med min dåliga kondision!
Han visade även ett jätte fint område med massa nybyggda villor. Snacka om att de va stora fönster på de husen! Vi hade gärna velat flytta in i ett sånt hus än denna lägenheten vi har ! Men de får vi ta om några år ;)
Nu har Anton åkt till träningen (igen). Han kommer hem seeent ikväll. Han ska fråga tränaren idag om ja får hänga med dom och spela i Tierp nu på söndag! Hade varit kul och hänga med dom och kolla på matchen ! Men då ska man upp kl 5 på morgonen. Lite för tidigt om de gäller mig. Men man får sova i bussen sen! :) Satt som vanligt och kollade igemon korten ja hade på datan! hittade denna läckra bild på mig och Sofia + två andra killar vi stötte på när vi skulle ut och festa på terassen! Minnen:) Dom bara dök upp!

image314


Det va allt för mig ikväll!
Puss

Kommentarer
Postat av: sofia

haha just det:) men dom killarna va ju heta:P men träffade en ännu hetare sen:P va snygg du blev med den nya frillan, as fint:) pussss

2007-11-13 @ 21:56:29
Postat av: oscar

hur full va anton på de bilderna??=)

2007-11-14 @ 14:40:40
Postat av: Emelie

Rätt så full;)

2007-11-14 @ 16:42:12

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0