5 dagar kvar + Snö

Imorse när jag vaknade låg de lite snö på marken! Jag Tycker det är så himla kul med snö! Så jag får hoppas att jag har mycket snö på min födelsedag! Fast det får inte bli så himla kallt! Då är det inte kul! Och inga snöblaskiga dagar! . Jag har ingen vinterjacka heller:S, har inte köpt någon än. För jag hittar ingen som jag vill ha! Min andra jacka är typ jätte kall. Den hjälper ingenting mot den kalla kylan. Den är jätte stor! Så den kommer jag nog inte ha så jätte mycket använing för ! Pratade med mamma i telefonen rätt länge idag! Vi pratade om allt möjligt! som att jag behövde en ny jacka! Hon hjälpte mig att kolla lite på internet om vi hittade någon snygg! men alla jackor är så himla dyra! Och jag vill inte köpa någon dyr jacka som man kanske inte änns kan ha nästa år ! Men men. Det va trevligt att prata med mamma igen!:)
♥♥♥
image285



Idag har jag följt hur det har gått för anton när han spelat i Tierp mot sollentuna på internet. Det var jätte lika hela tiden, men dom förlorade tyvärr! Hoppas dom kan vinna nästa match då!! Men om man ser de positivt så kommer han hem ikväll!:) Det va lite tråkigt för dom igår, han sa att bussen hade gått sönder i jkp! Så dom fick sitta och vänta rätt länge på att en bil som dom skulle hyra skulle komma. Så dom kom upp rätt sent till tierp. Vaknade av ett sms 02:24 att dom var framme på hotelet nu! Det va skönt att veta att dom kom fram iaf! Trots bilbekymret och snöstormen!
♥Anton♥
image283
Vissa hinner med dans under matchtid ! Vissa har nog sett The ring dagen innan!
                                                              


På torsdag på MIN fördelsedag ska jag kanske vara hundvakt åt brus igen.! Fast vet inte om jag kan vara de om jag och anton ska hitta på något spec! Men det ska nog gå bra! Han är ju så söt brus!:) rätt busig men de e kul!!

image284

Det va allt för mig idag !
Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fint gumman!! bra skämt och allt:P haha!! den va rolig!! fina bilder med!! verkligen på snön:P hehe!!

2007-11-10 @ 18:29:38
Postat av: Mamma

Gullig du e gumman ;-) Men bilden på mig kan du ju plocka bort :-) PUSS

2007-11-10 @ 20:50:45

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0