6 Dagar kvar.

Nu har Anton åkt iväg till tierp. Han kommer nog hem imorn igen , skönt de ! Idag så kommer det nog inte hända så jätte mycket. Ska la bara sitta hemma o dega framför datan o tvn. Kommer kanske spana in fiskarna lite ;).
Fick kort från ernesa nu från lagfesterna. Har inte haft internet innan så har inte haft dom! Men de fanns en del knäppa bilder där man undrar vad man håller på med. Jaja . Hade tänkt och åka till sthlm idag! Men de blev så fort inpå så jag stannade hemma. Hade varit kul att träffa släkt och vänner där uppe! Spec rachel! Hon har kommit hem till sverige nu!:) längtar som fan efter den tjejen!:) Har inte sett henne på as länge. sist var på studenten! Miss u babe! Saknar Rana med. Henne har ja inte sett på as länge. Saknar allt vi gjorde tillsamans! Men du och rachel får komma och hälsa på mig i Helsingborg snart :) Love you !♥

Rachel Ñ Rana
image269image271

Pratade med Lindore igår:) Blev jätte glad att hon ringe. har ringt henne några dagar nu men hon har aldrig varit hemma. Men nu fick ja ju svaret på varför hon inte va hemma. Hon har praktik på ett sjukhus! Hoppas verkligen du kommer få jobb där sen ! Hade varit kul för dig tror jag:) Snart ska ja till fkp, och då tänkte ja och lindore gå ut och festa! Det har vi inte gjort på jätte länge! Men snart :). Hon fyller 18 på Söndag! :D Du börjar bli stor nu:P
♥♥♥
image273


 
♥Kärlek♥
image268


image260

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha!! vad roligt ni såg ut att ha!!

2007-11-09 @ 21:08:51
Postat av: Carina

Fin du e ;-)

2007-11-09 @ 22:59:47
Postat av: sofia

ja nu är det bara 6 dagar kvar:) åh va bra jag haft det!!! får berätta på msn sen:) pussss

2007-11-10 @ 11:25:43

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0