Det börjar närma sig! 8 dagar kvar!

Miss ma family!


Jo man saknar ju familjen lite. För här hör man inte när mina bröder bråkar eller nått! För dom bråkar nog varje dag:P Fast de e skönt att komma ifrån alla med på ett sätt. Min minska lillebror han kör ju med nattramsor. Och dom blir man lite off på ibland! Samt min andra bror sitter vid datan konsant hela tiden! Han märker man inte av så jätte mycket förutom när han gått ifrån datan. Då leder det in till min andra brors rum med lite fight ! Fast sanrt åker man till familjen Björk igen och firar min födelsedag:)!


image252

Klart man börjar räkna ner till sin födelsedag:D Inte för jag vet varför men det är alltid trevligt med lite uppskattning!:D Vet fortfarande inte hur det blir, om man ska slå till med en fest! Då kan man ju ha enflyttningsfesten samtidigt :D Well well vi får se hur det blir med det !
För nu är det inte alls långt kvar till min födelse dag! Hehe det har gått rätt fort detta året. Det känns inte alls som det var länge sen, ♥Anton♥,sara,sofia,al och emma kom hem till mig och överaskade med en sång utanför mig dörr:D Haha rätt pinsamt det va! stängde dörren framför näsan på dom! hatar att bli överaskad på det viset!:). Och mamma hade sagt att vi skulle få besök av min släkt typ vid 10 på kvällen. ja bara hallå?! är dom knäppa och kommer 1 gång till. så jag var tvungen att byta om och sminka mig igen! men trevligt va det.Hoppas det blir ännu trevligare i år när ja får vaknade upp med min nya sambo o höra grattis på födelsedagen:)

Nu sitter jag coh skriver med linda på msn igen, ovanligt! men kul som fan! Hon skickar en mssa gamla bilder på oss som vi tog för ett bra tag sen:) Kul att tänkta tillbaka på den tiden:)

◊Jag och Linda◊


NU är Anton hemma från träningen:D Äntligen!:) ska gå och mysa lite framför tvn!

¤Bye¤

Kommentarer
Postat av: sofia

asså kan du fatta att det va ett år sen?? känns som en vecka sen! men det va en väldigt kul kväll:) inte förfesten för mig.. haha men sen.. naw saknar våra roliga stunder:) pusss gumman

2007-11-07 @ 19:19:06
Postat av: Anonym

haha gammal bild på oss :P haha!! den på dig och linus va fin:P

2007-11-09 @ 21:10:30

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0