Ensamt !

Nu är det lite ensamt här hemma! Anton är inte hemma, för han är och tränar! Lite tråkigt att han verkligen tränar varje dag nästan:( Men så är det la när man spelar Elit! . Hade inte varit fel att få vara med han en heldag. För så som det är nu är det bara att vakna tillsammans och gå och lägga oss tillsamman. Det är inte så jätte kul!. Men men jag kan inte gör så mycket åt de!
Allt är skit idag! Inget brkar gå som de ska. Jag har inget jobb, har skickat tusen tals ansökningar när ja var i falköping, men nej då det är ingen som har hört av sig. Jag trodde det skulle vara lite lättare att få jobb men det är det inte! Får snabbare jobb i falköping än här i Helsingborg. Det kan man inte tro. Man får tankar ibland att om man ska flytta hem och jobba där. Men då har ja ju inte anton vid mig! Så det är så svårt:( . Men jag hoppas verkligen på att jag ska få ett jobb här nu snart! Detta funkar inte längre att man ska vara arbetslös. Har ett jobb på G kanske! Det är på Scandlines! En båt som kör mellan helsningborg & Helsingör ! Så det hade varit helt underbart att få jobba där!
Saknar alla mina kompisar i falköping med! Det är tomt här utan några alls typ! Visst det finns ju folk här i helsingborg som man kan vara med! Men snart fyller jag år så då hoppas jag på att kunna åka hem till falköping för att mina släktingar ska kunna fira mig! Bara 10 dagar kvar:D Men nu innan sa Anton att han kanske skulle till Danmark för att spela någonting. Blir lite sur om det är den helgen jag har planerat att vi ska åka hem till mig! Volleybollen förstör mycket!
jaja slut på allt klagande!


Tycker om dig jätte mycket min solstråle!

♥Kärlek♥
image227



Hoppas det går bra för dig sofia med kärleken. Man kan ju hoppas att det kommer slå lite gnislor med andreas!!:) Like you babe!


Nu ska jag till tvn och mysa mig in i en varmt filt !. Pussen

Kommentarer
Postat av: sofia

mm hoppas:) för det är jag fasiken värd efter all skit.. förstår att du har det ensamt, hoppas du får fisken snart:)

2007-11-06 @ 21:34:40
Postat av: Anonym

den bild på dig anton va söt:D

2007-11-09 @ 21:11:46

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0