Falköpingsresa + Jobb intervju!!

Till helgen ska jag och anton åka till Falköping. Det ska bli skönt att komma hem igen! Det va ett tag sen man var där.. Saknar alla kompisar! Men längtar till de blir Söndag!! Då ska jag på en jobbintervju på Boomerang! Jätte glad! Har alltid velat jobba i en klädaffär!:) Så nu kommer chansen! Och jag ska ta den!:) Så jag hoppas verkligen på detta nu! Har varit arbetslös allt för länge nu!

På fredag ska vi sova hos pappa, på lördagen ska jag ha kalas hos honom! ska bli kul att träffa dom igen! Sen på söndagen så har vi kalas hos mamma, men de får bli tidigt på söndagen så jag hinner åka till helsingborg till min intervju! Men de ska nog gå!

Nu är det Desperate housewives på tvn. Ska sätta mig i soffan med lite kladdkaka och en varmfilt! Ha det fint allihopa!

image353
Love

Kommentarer
Postat av: sofia

hoppas verkligen du får det jobbet nu gumman:) jo sa ju innan att han flyttar hem då, men tack iaf:) du får ha det så bra hemma med:) puss

2007-11-20 @ 21:31:06
URL: http://fianborg.webblogg.se
Postat av: Ermina

nej vi har faktist inte de, vi hade men de har gått bort... hehe

2007-11-21 @ 10:34:35
Postat av: Cissi

haha, klart jag har koll ;) på fiskarna asså. men jag kommer nog inte förens till nyår typ! aah! är ni där då? vi måste ju ha ett jättejätteparty! :D

2007-11-21 @ 15:29:58
URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: sofia

jo hoppas jag med:) har ont! men men! gjort idag då? puss

2007-11-22 @ 17:29:28
URL: http://fianborg.webblogg.se
Postat av: fia

Kul att du kommer hem , ska du ut nått i helgen eller jag jobbar på terassen bara så du vet )

2007-11-23 @ 12:56:21
Postat av: Sofia

mm jag har funderat på vart du har tatt vägen:) men okej nu vet jag,, hoppas den är fixad snart då! Jag vaknade precis, somnade i soffan en stund:) As gött! hur gick jobbintervjun? puss babe

2007-11-29 @ 21:28:25
URL: http://fianborg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0