Hänga med eller strunta i de?!

Hmm jag vet inte hur jag ska göra än. Om ja ska hänga med anton till Tierp eller om ja ska stanna hemma? Resan kan nog va rätt kul upp med allt folk. Sen att man får se snö! Men ja har lite tid att tänka. Anton ska upp tildigt på morgonen så om ja känner mig lite pigg så hänger jag kanske med !
Idag har vi varit hos antons familj, Väldigt trevligt!! Vi blev bjudna på en jätte god middag, samt efterrätter. Man var verkligen mätt efter alla goda måltider!
Curt (antons pappa) fyller år nu på måndag! Så han hade ett liten kalas nu till helgen då! Grattis i förskott :) *L* .. Fick en jätte fin blomma av antons familj. Tack tack!
Skickade iväg massa CVn igår. Hoppas på att jag får ett jobb snart, hade varit jätte skönt! Vill inte vara hemma och gå runt hela dagarna. Vill ut och ta tag i mitt liv!! Så nu är de bara och vänta och hoppas på det bästa! Och kolla efter lite nya jobb på Ams!
Nu sitter vi hemma mätta och glada och ser på tv. Blir nog sängdax snart kan jag tro!! Börjar bli rätt trött efter en lång och rolig dag!
Nu är de nästan säkert att jag och anton firar julafton hemma hos mig! Sen firar vi hos han den 23 i hans sommarstuga ! Längtar !!

image335

Detta va allt för mig!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0