Hundvakt och soffletande

Idag kom sara med sin lilla vovve hem till mig för ja skulle vara hundvakt åt honom för hon skulle jobba! Och ja ville inte vara ensam om dagen så ja tackade ja:) Han är så söt. Jätte busig! springer runt hela tiden. Fast nu har han nog tappat lite energi efter allt springande så han tillbringar all tid i sängen !!




Jag är på jakt efter en ny soffa. Vill ha en 3 sits och en 2 sits! har hittat en jätte fin här i helsingborg! Hoppas ja kan köpa den! för det hade blivit snyggt ;) Det va inte så farligt dyrt. 700 kr kostar de med 2 delar!:) Men då blev de andra problemet var ja ska göra av min andra soffa! La ut den på blocket idag för att se vad man kan få för pris på den! för man kan ju inte ställa den i förådet :S det blir rätt trångt ! Nån som är intresserad hör av er ! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du får INTE sälja soffan :-(

2007-11-02 @ 12:13:53

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0