Min födelsedag :D

Idag fyller jag år :) Känns skönt att den dagen man länktat till äntligen har kommit ! Vaknade imorse av att jag fick ett sms av mamma tidigt på morgonon. Hon skickade sms den tiden jag födddes! rätt kul faktist. Sen efter de kom de massa sms från olika folk!:) Tack så mycket för omtanken!!
Jag vaknade före anton, så han hann aldrig komma med frukost på sängen! Men sen när vi skulle äta bad han mig gå och lägga mig och låtsas sova, Så kom han in med frukost och massa paket:) Helt underbart ! Det va jätte kul att kunna få fira sin födelsedag med honom!:)
Jag fick ett stooort kort ,jätte fint va de! Där de stod, (Grattis på födelsedagen älskling, Tycker om dig !)
Det va jätte fint tyckte jag! plus att kortet va himla fint! Men 2 fina nallar ! Sen fick jag en fin ask med choklad sen 4 stora badkulor i form av en boll och hjärnan! Dom doftar underbart ! sen fick jag 2 andra saker till, fast dom håller jag för mig själv !:) Men jag är jätte nöjd!!!
Tack så mycket för allt fint min älskling!♥
Sen när jag öppnat alla presenter åt vi frukost och smakade på min tårta jag gjorde igår ! Den va riktigt god! Så det var en lyckad tårta !!
Nu sitter jag och väntar mest på att brev ska komma ifrån mamma samt släckt ! Sen kommer nog ernesa förbi och äter lite tårta!:) hoppas hon kan komma bara, hade varit trevligt att träffa henne igen!:)

Mina presenter jag fick av Anton♥
image323


Nu ska vi ut och äta god mat ! Pussss!

Kommentarer
Postat av: sofia

nää du får berätta vad dom två andra sakerna va:) hihi.. nyfiken.. låter som en lyckad dag ändå då:) pussss

2007-11-15 @ 18:24:00
Postat av: Mamma

Pussar, pussar, pussar!

2007-11-15 @ 21:24:51
Postat av: sofia

blir utgång imon! du och anton kan ju komma:) eller har han match?? pussss

2007-11-15 @ 21:28:08
URL: http://fianborg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0