Saknar

Känns så tomt här utan några vänner alls! har då ernesa och anton! Men vill att SOFIA ska komma hit!:) vill festa med dig! samt mina vänner i fkp! Fyller ju år om exakt  veckor! wow blir 19:S Det är en sån onödig ålder!! . Funderar på om man ska ha någon fest när man fyller år kanske. fast då måste de ju passa med antons matcher o sånt , o det gör de la säkert inte! men om de blir något hör ja av mig till Er som är bjudna!:)

I miss SARA T !!!
image163

Satt och kollade igenom lite bilder på datan så hittade jag dom här



Haha lite roliga kort! stämmer inte alls in på mig! shit va ont de gjorde när ja ramlade av stolen som ja stog på! ja va tydligen för tung för den så stolen gick sönder! Illa!! Men ja hade ju knäskydd! :P så någon nytta va de :D.. Nu ska ja sätta mig framför tvn och vänta tills anton kommer hem! Ha d bra allihop!:)

Kommentarer
Postat av: Oscar

Hej Emelie och Anton...
Hoppas allt är bra med er i helsingborg!! verkar ju som ni fått igång nätet igen! kanske anton kan börja bli seriös med travian igen;) ni får komma o hälsa på i malmö nån dag.. vore kul o se er! ha de fint.. lycka till vollyboll o allt annat ni har för er!! Oscar

2007-11-01 @ 21:13:43
Postat av: Sofia

JAAA! jag vill komma juuu! men det måste passa in med allt! men perra har lovat att fixa in mig nästa gång nu iaf:) så säg till när det är lagfest! så hoppas jag verkligen på att det ska funka med mina matcher o allt! puss

2007-11-01 @ 21:24:17
Postat av: sofia

haha Eller hur:P du vi hörs säkert imon, så kan jag hjälpa dig med bloggen för jag måste sova nu! upp tidigt imon,, usch trött på att jobba nu,, men vi hörs bejb! puss

2007-11-01 @ 21:52:02

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0