Skrämmande

Asså shiit, de e snart Jul.. Att tiden går snabbt. helt sjukt. Men de e ju kul de med att den inte går allt för sakt! Vi ska fira jul hemma hos mig den 24 och den 23 hos anton! Det ska bli kul! Snart måste man börja köpa lite julklappar och sånt jobbigt! Vet inte vad ja ska köpa till Anton än. Men ja har en liten aning vad ja ska köpa!:) Just nu sitter jag emsan i lägenheten, inte alls så kul. Går inget bra på tvn heller. Jobbigt att man inte har någon dvd! Tänkte åka med till tierp idag. Men ja vet inte vad som stoppade mig. Kanske att de inte är så roligt att sitta instängd i en buss i några antal timmar! Anton var inte alls tyst imorse när han gick upp. Lät som att han skulle riva ner heela köket. Så man kunde inte sova skönt när han lät som han gjrode! Men de gör inget ! Tycker om han ändå:)
Jag vill åka utomlands!! Ja vill inte ha det kalla vädret hela tiden. Hade varit så skönt att komma bort ett tag och bara ligga i den sköna värmen!! Men de lär ta ett tag tills man åker bort. Det är ju bra om man har ett jobb där man tjänar bra med pengar! Men jag och anton ska åka någon gång snart hoppas jag! Vill det iaf !!:)
Happ vad ska man göra hela dagen idag då.. bara se på tv?!? Pratade me sofia förut. Är så GLAD för din skull honey! Äntligen har den stora kärleken kommit till dig !:) Hoppas de håller i all evighet!:) Du förtjänar att vara lycklig efter allt som hänt innan! Big love♥

 image345
Hoppas du inte hatar mig nu för jag la ut de kortet sofia :D Det är fint tycker jag !:) Nä nu ska ja ta tag i lite saker, ska börja med disken sen städa. Trååkigt! Men de blir bra resultat. ! Vill att du ska komma hem nu kära sambo♥ Tyvärr så förlorade dom sin match! Men det va nära att dom vann! Så de va bra spelat ändå tycker jag! Så nu är dom på väg hem, han sa att dom skulle komma hem vid 5 tiden. Låångt kvar !:( men men, pratade med linda på msn förut. Tänkte att hon måste ju se hur jag har det i helsingborg ! men hon vet inte om hon kan komma än. Men hade varit trevligt med sällskap! Hoppas du mår bättre snart !

Detta va allt för mig idag!
Pusss
image346

Kommentarer
Postat av: sofia

EMELIE!!!!!!!! fan du är så dum... haha, kul att jag läste din blogg precis när adde är här.. :( haha pusssss babe

2007-11-18 @ 22:02:01
URL: http://fianborg.webblogg.se
Postat av: sofia

haha nej men menade att adde läste ditt inlägg samtidigt som jag.. Pinsamt så:) puss

2007-11-19 @ 16:13:26
URL: http://fianborg.webblogg.se
Postat av: sofia

tack:) jo det va kul att slå. fast kunde inte träna idag för jag fick ont, men det va det värt:) jag spelar ju på söndagen.. men när åker ni till fkp o vad ska ni göra? pusss

2007-11-19 @ 22:06:50
URL: http://fianborg.webblogg.se
Postat av: ernesa

vill leka snart snyggoo!!

2007-11-19 @ 23:31:31

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0