Sofias besök!

Nu har sofia lämnat oss! :( snyft! Vi har hafe en jätte rolig helg tillsammans. Det va jätte kul att träffa henne igen! Vi gick på bio igår och såg 1408, skiiit läskig!! Men ja hade sett den innan men nu va den ännu äkligare för de va lite större tv med lite bättre ljud!:) Och det är klart när man står i kön till att komma in till biografen att ja tappar masssa popcorn! lite pinsamt. Sen sa en liten kille Mmm gratis popcorn, jag och sofia trodde ärligt att han skulle plocka upp en och äta. Men det gjorde han som tur var inte ! Anton va oxå lite rädd under filmen!:D lite kul att se han hoppa till lite med! Det är inte bara tjejer som är rädda för skräckisar :D

Idag så var våran utflykt till Tropicarit! shiit va kul det är där. Var där med anton för första gången för några veckor sen! Så tänkte att ja måste få dit sofia!:D där kunde man se nästan alla olika sorters djur! Hade varit lite roligare om man fick röra dom! Men de gjorde man ändå;)



Här är lite mer Roliga stunder på tropicariet!

Sofia hittade en sandhög och började gräva !
image196

Det är så himla "läskigt" att stå vid ett fejkat spindelnät. Ohh!
image197

Det var en "riktig" spindel! Eller hur sofia!
image198

Akta näsan sofia!! den bitts!
image199

Någon måste ju äta upp den så den inte smiter!
image201

Sofias nya pojkvänn! Snygg ore what!
image202

Jag var då rädd för honom!
image205

Sofia blev rädd för han med tillslut! Skönt!
image206

Tror dom ska sitta där !:D
image207

Jobbigt att gå upp för trappan. Det får sina resultat!
image208

Jo sofia det fick ju sina resultat!:D
image209




Nu var det slut på det roliga!
image210


Hade en toppen dag med dig sofia!:)

Kommentarer
Postat av: sofia

haha, va kul du fick till det:) mmm det jätte roligt att ses:) får vi göra om snart.. får komma ner till er så fort jag kan igen! HAr ju bara en månad kvar på jobbet! nä nu ska jag sova,, jobb imon, SUCK,., hade gärna stannat längre.. men vi hörs.. PUSS DARLING

2007-11-04 @ 22:55:54
Postat av: sofia igen

haha min nya pojkvän. det va kul:)

2007-11-04 @ 22:57:25

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0