Tisdag, Bara 9 dagar kvar :)

Σm£liξ 
image236


Början på denna dag va rätt bra :) vaknade nästan precis när anton kom hem från jobbet vid 13. sen tog vi en tripp ut till väla och kollade lite. Jag skulle leta efter en jacka som ja kan ha nu i vinter , men hittade ingen bra! Istället gick vi och kollade på djur. Jag vill ha fiskar eller något så man inte är helt ensam. Vi hittade ingen höjdar fin fisk ute i väla så vi åkte hem. Men på vägen hem så körde vi förbi en liten djuraffär. Och klart att dom har just den fisken jag vill ha! Vill ha ett marsvin oxå men de blir nog för mycket jobb! Så nu sitter jag på blocket och letar efter något billigt akvarium. Känns inte kul att betala typ 600 kr för ett nytt när man kan få ett lika stort och fint på blocket för ca 200 kr :)
Nu har anton åkt till träningen! Han kommer hem sen ikväll. Tycker inte om tisdagar! Så jag ska ta och städa och diska lite så det blir lite fint igen! Pratar med linda på msn. Vill att hon ska komma ner lite. Saknar henne! Det är tomt att inte ha någon här :( Men ja klarar mig än så länge.



Sökt jobb har jag med gjort. Det går nog rätt bra !:) sofia har skrivit cv till mig och ska skicka det! så himla snällt! för jag har inget word på datan eller skrivare!:) hon är en klippa:)

The end

Kommentarer
Postat av: sofia

jo jag kan va ganska så bra ibland:) haha! Så snart hoppas jag du får post:) puss bejb

2007-11-06 @ 21:32:10
Postat av: Anonym

haha rolig bild du ser lite misstänktsamt ut bara:P haha!! men jätte fint gumman!!!

2007-11-09 @ 21:11:18

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0