Lite allt möjligt !

Nu va de rätt längesen ja skrev i bloggen. Och vi har fortfarande inte internet:S lite jobbigt. Men snart kollar kittet :) så det blir nice!

Planerar att åka till fkp nu till helgen för o träffa min familj och mina kompisar! saknar dom rätt mkt !! , Pappa var uppe förra veckan och lämnade min soffa och grejjer fick en så himla god likör av honom från att dom va i cypern! Riktigt nice !:)
Snart fyller man år med :) Nästan om 1 månad! :D:D Då blir det fest! På tal om fest!, vi hade lagfest med örkeljung igen och så kom de 2 göteborgare, såå ful dialekt men dom skröt om någonting annat, Ena killen va bäst i sverige på häcklöpning, Robert eller något hette han. Han va rätt rolig, han skulle skryta om vad han hade och hur dyrt allt var. Och den andra killen vet ja inte va han va kännd för . Tror han kastade kula eller någonting sånt, Men det var inte alls intressant för min del! Slapp dom på kvällen iaf, för jag och anton kom aldrig ut, jag mådde inte helt okej så jag kännde för att gå ut! plus att jag hade ett par nya skor som inte var allt för sköna den kvällen!:) Tur att jag hittade hem iaf! Anton visste inte vart vi var, Men det visste jag! Rätt bra lokalsinne ;)

Vi har fått ordning det i lägenheten nu iaf. Fast det är nog jag som gjort mest eftersom han knapt är hemma någonting ! :( .. Men det ser jätte hemtrevligt ut ! Det ända synd med lägenheten är ju den att man hör allt vad alla grannar säger och gör :S , men vi överlever !
Här är lite bilder från festen :)


Så det va allt för mig nu!

Kommentarer
Postat av: Cissi

men det är ju alltid najs att hitta nya bloggar. :) hoppas du tar hand om ernesa! :) puss på dig

2007-10-10 @ 12:20:45
URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: fia

haha, emelie.. du är verkligen ingen partyprinsessa:P du får se till att äta ordentligt och plåstra om fötterna rejält när jag kommer till skåneland och ska göra stan osäker!! pusss på dig:)

2007-10-10 @ 22:22:03

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0