Min tripp till Falköping!

Nu var man i falköping och hälsade på lite ! Är här över helgen. Det är rätt kul och vara tillbaka men så himla tråkig stad! Igår satt man på puben ett antal timmar och pratade lite med mina kompisar :) Så himla roligt vi hade! Sen jobbade ju fia i baren! Extra plus!:) Rolig tjej de !:)
Men satan i gatan va de har blivit kallt ute, fick låna mammas vinterjacka för ja skulle palla mig utåt! jag och lindore snackade om allt möjligt, Hon va ju med på puben så vi pratade om vad ja missat i fkp o så :) Jätte trevligt!



Idag har ja varit ute med mamma o handlat en massa! Köpte ett par as snygga stövlar och en matchande halsduk till! Nu fattas bara min snygga vinterjacka som ja inte har köpt än!:) Men den kommer snart. Sen tog vi en tripp ut till mina kusiner i Åsarp. Det var rätt kul för minmoster o hennes familj va där! Så fick vara lite barnvakt åt Disa och Edit. Men ja tackade inte nej för de är världens snällaste ungar! :)



Just nu sitter ja hos Linda! Hon blev rätt paff när ja kom fredas och knackade på hennes fönster :D Det va rätt kul!! Vi har snackat lite om allt möjligt ! kul att få prata med henne igen:)

image94


Nu är det slut på det roliga!! See yaa

Kommentarer
Postat av: sofia

skulle bara säga att ditt hår är as fint ju:) jag ska klippa mig imon, men vet inte hur???? nån idé?? saknar dig en massa! pusss

2007-10-14 @ 12:13:52
Postat av: Nea

va söt edit och disa är=)
så du har flyttat till helsingborg asså, fan va kul!
så du och anton har blivit sambos :p låter så vuxet!
de är svinkallt här! men ingen snö än, de får gärna bli lite minusgrader så kan jag använda min vinterjacka=)
hur är allt annars?
har du nåt jobb där nere?
japp, jag skickar adressen!
ha de bra!
pusspusss

2007-10-14 @ 19:27:44
URL: http://cocosbollar.blogg.se
Postat av: sofia

hi babe! nu är min mobil helt fucked..!!! så kan jag få ditt o anton nr??? kul att se dig igår! haha fast jag o cissi va lite väl dragna,, synd att vi inte kunde festa tillsammans:( PUSSSS

2007-10-28 @ 20:38:18

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0