Jönköpings festen!

I Lördags så drog Jag, Anton, Cicci och Sara P till Martin i jkp! Förfesten va rätt kul för man blev as packad. Minns inte alls mkt från den festen! Men vi drog ut senare till Centrum. Och där va de kul:) Fast anton ville spela bort sina pengar istället för att spara ;) På vägen ut blev vi stoppade av en fotograf och så här blev resultatet! Anton med sina stora blåa ögon:) Mmm:)


image7

Natten var inte lika bra som kvällen, Hade jätte ont i mina fötter för mina skor va inte så sköna :P  på vägen hem från klubben fick Martin och Anton bära mig för jag knappt kunde röra mig. Men det va rätt skönt för jag slapp att gå:P , en bit iaf..

Nu sitter jag hemma hos Anton själv. Inte så kul. Han jobbar och sen ska han spela match i köpenhamn. Så han blir borta heeela kvällen:( Men imorn får jag vara med min sötnos hela dagen typ:) Sen blir det fest på kvällen. Det ska bli kul så ja får använda mina nya kläder:) Ha det prima... bye!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

jo Cissi berättade nåt om att du ville låna ett par andra skor, men att hon kände att hennes skor skulle typ vara som två stora båtar på dig:P

2007-09-07 @ 17:12:50

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0