Minnen

Satt och kollade igenom lite bilder som finns på datan! såg då min tatuering! fy fan vad ont det gjorde! men jag tycker den blev snygg!! Ångrar en sak, när jag var på tatuerar studion så sa han som tatuerade mig om jag ville göra en till gratis! Men jag hade sån smärta att jag sa nej!.. Men ska snart göra en till på min fot. En fotlänk hade jag tänk! :) Men de lär göra sviin ont men det får man ta !

                             
   '

 Klar!!:)

Saknar mina kompisar! Det är ingen som bor så nära längre..! Långt ifrån Min sara :( Men ALLA får komma och hälsa på;) Här är lite bilder på några av mina kompisar ! Detta va dom ända bilderna jag hade på datan tyvärr :(!!

image44




Hmm denna bilden är lite falsk! Linnea är vegitarian och hon "slickar" på en tjockkorv. Fast korven tillhör sofia:P haha !! Kul den dagen..

image59


Jag och Sofia har haft våra roliga stunder :P Hoppas du kommer snart till OSS ! Vi väntar :)

image68


Jag kommer sakna när jag och miriam går våra vänder på ströget :D Går fram och tillbaka. Sen kan man bara sitta ner och kolla på allt folk som åker förbi. Om man sitter ett bra tag tills Kl blir 00:00 så kommer våra kompisar ut !:) men oftast brukar vi inte va ute så sent för de e riktigt kallt om kvällarna nu . Usch man får nästan ha på sig vinterjackan:(.. fick nyss ett sms av henne att hon hade varit på efter fest med black eyed peac! fett coolt ju! Saknar dig gumms!!:) Här är bilder på dom med som mirre tog !:)




image62


Kommer sakna min familj med!
Men rätt skönt och komma ifrån dom lite med !:) men man har ju kontakten via data och telefon som tur är ! Min lillebror har stuckigt till Cypern med pappa. fuskigt att jag inte fick hänga med. Men jag var för stor sa pappa!:P så om jag ville hänga med fick jag pröjsa min egen resa! så jag sket i att åka dit!
Jag har bestämmt att jag och Anton ska åka bort någon gång till något varmt ställe o ha det mysgt! kanske åka på kryssning, fast de är ju inte lika varmt men de är också en upplevelse !:):P ..
Ikväll ska jag och Anton ha en mysdag! bara en massa mys! låter inte så fel:) Fast innan så ska vi åka till hans familj i Malmö och hämta resten av hans saker! det blir nog kul!

image53
Här är e bild på Antons bröder samt oskars flickvän! Och jag då:) Tycker resultatet blev bra !!:)

Jaja ha det fint !:) Nu ska ja röra å mig lite ! Bye!!

Kommentarer
Postat av: fia

haha det va as kul när jag o linnea köpte fylle mat.. jag bara "jag ska ha en TJOCK korv" o linnea krånglade jätte mkt och beställde ett korvbröd!

2007-09-14 @ 15:37:18
Postat av: Emelie

Haha jo ja hörde de..! men en tjockkorv dög la :P hehe! det hette ju lixom inte bara korv med bröd. utan (tjockkorv) med bröd. :P Pusss!

2007-09-14 @ 16:45:31
Postat av: fia

ajjemen:) fast det värsta va att nån stötte till mig så jag tappa tjockkorven, bara efter två bett:(

2007-09-15 @ 12:46:04
Postat av: emelie

Naaw.. köpte du ingen ny då? Eller klarade du dig utan ;)

2007-09-15 @ 13:23:05
Postat av: fia

jo jag klarade mig utan:P eller blev ju en hamburgare med bilger sen iofs..

2007-09-15 @ 14:56:24
Postat av: emelie

Oh bilger. är han på dig lika mkt som förut eller :D? Kisses

2007-09-15 @ 15:40:24
Postat av: fia

han är jätte snäll:)

2007-09-15 @ 21:03:11
Postat av: Nea

hahaha, de här va ju roligt! visste inte att du har en blogg emelie och när jag spanar in den så dyker de upp en bild på mig! med just tjockkorven, är inte de lite komiskt :p

2007-10-13 @ 15:35:35
URL: http://cocosbollar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0