Hjälp mig någon!:)

Vaknade lite för tidigt idag, men mår inte så bra, så ska lägga mig igen och sen om ja orkar ska jag gå ut och röra på mig!! Igår var jag på jobbet, fast fick gå hem vid 11 tiden ingefär för jag mådde inte alls bra, så jag börjar väll bli sjuk:( Suck!!

Idag ska jag ta mig ut i det då inte så jätte fina vädret och gå lite, har bestämt att jag måste röra på mig varje dag minst!! Så nu i 2 dagar har jag varit ute ca 1 timma varje dag! Känns skönt. Det är så otroligt vackert i helsingborg med, Massa lyx villor sen ett stort hav!!:)
Så jag får se om någon orkar följa med mig annars får jag gå själv med min mp3, Blir nog ingen lång runda idag iaf eftersom ja inte är på topp, iaf behöver träningskläder, men vet inte vart ja ska hitta dom.! Mamma har ett par jätte snygga och sköna byxor som ja med vill ha, (vart har du köpt dom):)?, Ni kan ju oxå ge mig lite idee´r vart man kan köpa snygga och bekväma kläder som inte är allt för dyra;)

Nu ska ja lägga mig framför tvn! Ha det bra! Puss

Bilder från när jag och ernesa var på promenad
image1017
image1018
image1019


Kommentarer
Postat av: Mamma

Duktigt gumman, dagliga promenader är ju så härligt! :-) Mina byxor är köpta på Stadium, några år sen nu - men de kanske finns fortfarande..

PUSS

2008-04-13 @ 12:45:17
Postat av: maria

Mjo, i Umeå.
Härliga bilder :)

2008-04-13 @ 12:47:36
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: Hanna

gud vad fin den sista bilden var må jag säga! :D var är den tagen? :)

2008-04-13 @ 16:58:32
URL: http://widuss.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0