Nya steg


Hej!,
Har inte haft ork att skriva på ett tag, men ska ge det nya krafter! Idag ringde jag till ett jobb och frågade om dom hade några lediga tjänser! Visst hade dom de, och hon bad mig berätta lite om mig själv, och hon verkade intresserad av mig så ska på en intervju imorn! Så jag hoppas på det bästa!!
Det är dock sommar vikarie, men det gör inte så jätte mycket! Om man har turen så får man stanna kvar! Vilket jag hoppas på!

Nu sitter vi och kollar på troja, eller anton ser på den. Jag orkar inte se på den längre, börjar känna mig trött. Så ska gå och lägga mig snart!

Haha kom och tänka på en sak, När anton och dom andra va i tyskland, och på vägen hem så fastnade dom i en lång bilkö, det var någon lastbil som kört av vägen. Sen nu när vi åkte ifrån örkelljunga i söndags, vad händer inte då?! jo en trafikolycka igen. Så vi satt fast där ett tag oxå! Väldigt mycket trafikolyckor. Tråkigt.. Men skumt att de händer så pass tätt inpå.

Nu ska ja gå och lägga mig i sängen, ni får ha en bra dag, Så berättar jag imorn hur det gick på intervjun!
Pusss

bjuder på en klasiker!

image1053

Kommentarer
Postat av: Perra

Grymm bild =)

2008-04-22 @ 20:51:04

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0