Stålande sol!

Igår va det en Riktigt varm dag.. tror det blir samma idag! För det är inte ett moln på himlen samt rätt så varmt! Kl är inte så mkt än så de blir nog mycket varmare! igår var jag och anton och fikade på stan, Jätte mysigt. Inte något vi gör varje dag! Men mysigt var de!:)
Var på en anställnings intervju igår med, och det gick ju jätte bra! hon ville att jag skulle börja jobba där, och det blir nog kul! Något att se fram emot! Lite mer pengar iaf:P

Nu har jag nyss kommit hem, har varit hos tandläkaren för dom skulle kolla hur de såg ut de dom la i förra gången ja va där. Och allt såg jätte bra ut så fick sticka hem efter några få sekunder, Onödigt att änns dra dit!

Nu sitter ja här hemma, ska snart börja städa. Men ska va på balkongen lite me ludde först. Såå underbart väder!

image1055

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack! Och jag säger detsamma till dig :)

2008-04-23 @ 15:22:40
URL: http://madeofpain.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0