Boooring

Så himla seg dag. Har inte gjort någonting alls. Jobbade till 4 inatt så kom hem åt lite mat. Försökte va tyst. Men det gick ju inte så bra. När ja väl försäker va tyst då går ja på alla saker, råkar välta ner saker m.m. Så anton vakade när ja kom hem! Men han somnade om lite snabbt.
På jobbet va de såå himla kul!! Älskar de jobbet. Trivs så himla bra! Jag och kim försökte göra så tiden gick lite snabbare. Så hon kom på iden om att massera varrandra. GUD va skönt de va me massage, Länge sen ja fick massage :P Anton brukar oftast inte orka, eller så gör han så tar han i så hård att de gör ont.

Idag har ja inte gjort NÅGONTING alls. Det har inte varit något bra på tv. Så fick sätta på en film på datan. Men pallar inte se film hela dagen heller. Så vet inte vad ja ska göra. =/ Borde skaffa ett djur som man kan gå ut och gå med. Då hade de varit så mkt bättre. På tal om de. Ska vara hundvakt åt brus snart. Då ska de bli promenader :) Like it!
Kollade på vårat akvarium förut. Så såg jag att det satt en bit växt på akvariumet. Så gick jag lite närmare för att se vad de kunde vara. sen när ja va tillräkligt nära så rörde den på sig. Vet inte va de kan ha varit. Måste ha varit något djur eller nått i den växten men de såg äkligt ut. När jag tog upp den ur akvariumen så krymte den lite. Så de måste ha varit ett djur, kul o bo i en växt?!

Nu sitter jag och spanar in hotlinen för volleybollen. ÖVK förlorade rätt så stort tyvärr. 3-0 till vingåker. Hoppas resan hem går fooort. Vill att anton ska komma hem !!

Love!
image688

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej snygging! nu kommer jag och myser med dig! ;)

2008-02-18 @ 15:19:22
Postat av: ernesa

heej!! va ett tag sen nu, hoppas att du är ledig ikväll så vi kan leka=) pusspuss

2008-02-19 @ 12:23:20
URL: http://ernesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0