Konstig dröm?!

Vaknade inatt av att anton började kolla runt i sängen, jag undrade va de va han letade efter. Sen kännde jag att de låg något under min arm. Haha så ja hade tagit hans kudde under natten. Hur vet jag inte. Men han vaknade av att han inte hade någon kudde kvar iaf! sen visade det sig att jag hade den runt armen och kramde om! Haha ibland kan man ju undra va man gör under natten!

Har varit vaken ett bra tag nu. satt och funderade på om ja sklle åka till fkp eller inte!. Men de blev att ja stannade kvar här hemma! Har letat efer en katt på internet. har haft kontakt med en som har en 10 v kattunge. Jätte söt katt! men hon skulle kolla med de andra som med hade sökt om de va lämpliga att ha katt hemma! men hon sa att jag låg bra till för ja skickade först av alla sen att hon tyckte de va bra att alltid någon skulle vara hemma med katten! :) Så man kan hoppas!

Nu ska ja lägga mig och se på tv och äta godis!
Pussen

image742

Kommentarer
Postat av: sofia

detsamma gumman

2008-02-25 @ 15:33:23
URL: http://fianborg.webblogg.se
Postat av: sofia

haha låter ju bra ju.. jag funderar på att plugga i linköping nu.. lund kanske.. beror ju lite på hur det blir med min axel med.. men vadå? har du sökt dit nu? helsingborg då? puss

2008-02-25 @ 18:10:37
URL: http://fianborg.webblogg.se
Postat av: ernesa

hej vännen, ja de va längesen nu, men jag mår bättre nu, så vi kanske kan leka imorgon? pussas

2008-02-25 @ 23:12:30
Postat av: ernesa

hej vännen, ja de va längesen nu, men jag mår bättre nu, så vi kanske kan leka imorgon? pussas

2008-02-25 @ 23:12:44

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0