Minnen för alltid! Du & Jag

Miss the old time whit you - Hikki n Meelii

image630



image638

Kommentarer
Postat av: Cissi

det är bara fint med mig! ja du, hgb.. det verkar ta en himla tid innan det blir något ledigt, så det blir kanske 3månader till ja o niklas ses, haha, efter säsongen i mars typ. vi får väl se. men ja, jag måste ju faktiskt få se eran lägenhet, så nån gång får jag pallra mig ned! :) hur är allt med dig? puss

2008-02-05 @ 13:28:49
URL: http://Cirre.blogg.se
Postat av: Cissi

ungefär två månder har hänt at vi varit ifrån varandra, två gånger tror jag. men detta kan nog bli det mesta! haha, men sen är det ju student och då är ju plötsligt allt möjligt. :) kommer säkert ned i sommar nån gång om inte innan! :) aha, gött med jobb iof men kanske inte att vända på dygnet.. i helgen var det mest party bara. :) hos dig? jobb? puss

2008-02-05 @ 19:32:07
URL: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0