Våran Underbar katt

Nu har vi haft katten i 3 dagar ungefär! Hur söt som hellst! Men den är lite rädd av sig, så hoppas de går bort snart! Idag när anton gick till jobbet började katten jama jätte mkt. Tillslut kom den och hoppade upp i sängen och la sig rätt så nära mig. Han vågar knappt visa sig när det är några andra här. Men kul att han kommer fram till mig iaf :)
Vi har fortfarande inget namn på honom. Jag funderar på Ludde, Men Ludvig heter antons kusin. Så vi får se hur det blir till de, den får heta kissen så länge!

Igår jobbade jag på cantina, kom inte så jätte mycket folk. Men skönt att få pengar av att inget göra :) Är ledig idag så då ska jag umgås med ERNESA! Wiii.. Hon är bäst! Så otroligt skönt att hon finns! Vad hade jag annars gjrot?!

Sitter och kollar lite efter en "borg" till kissen. Så den slipper klösa på sängen. Han håller sig ifrån soffan! än så länge iaf! Vilket som är jätte bra! Den borgen ja vill ha ska ha en plats för honom att ligga sen klösa. De finns enklare saker som klösvägg eller något sånt. Men det är nog roligare med en liten borg :)
Nä nu ska ja försöka se om kissen vill komma fram. Han går vid mina ben hela tiden men så fort man tar ner handen går han undan lite.!

Ha det bra allihop! Pusss


Kommentarer
Postat av: WT

wow har ni katt också! Den kommer säkert att bli mer hemmastad snart den ska väl vänja sig eller va man säger :S svårt de där med namn :P Simba,Morris

2008-02-29 @ 12:16:49
URL: http://wt.webblogg.se/
Postat av: ernesa

söötoo

2008-02-29 @ 13:05:23

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0