En promenad i skogen

Har nyss kommit hem från 1 h lång promenad med sara och brus! Att man aldrig har kommit på det tidigare. Det va så skönt att bara gå. Sen är det rätt mysigt tycker jag! Det får bli fler sånna dagar! Måste verkligen ut och röra på mig! Blir inte så ofta att man går ut en promenad, för det första är det så himla tråkigt att gå själv, sen så är de la skönt att va hemma och inte ha nått annat att göra! En vaker dag ska jag ut och lära mig helsingborg lite mer! Gå en vända ner till havet när det inte blåser så mycket sen gå lite (vilse) det är nog oftast så man hittar :) Iaf jag!

Igår var jag och anton på ikea. Ja fick med mig en del saker hem! Köpt en lampa som ja så länge velat ha! Sen köpe vi lite småsaker som alltid är bra att ha! Så nu börjar de se lite trevligt ut hemma hos oss!
Ska snart iväg och jobba på Cantina! Jobbar bara 18 till 23! Så de är inte så lång dag. Men kul ska det bli.

Vill till sommar och sol! Snälla ta mig dit någon
Puss


Kommentarer
Postat av: ërnesa

hejsan! hoppas du hade de kul på jobbet:) vi funderade oxå på om vi skulle ut o äta imorgon.. kanske tivoli? är mys.. vi får höras imorgon, pusssweet

2008-02-01 @ 00:25:45
URL: http://ernesa.blogg.se
Postat av: Mamma

Fint ni har det gumman! PussPuss

2008-02-01 @ 14:52:09

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0