Julstädning?!


image516Wii! Snart fyller Anton 20!! Han börjar gå och räkna ner nu tills han fyller år :) Kommer bli svårt att gömma presenter här hemma sen för så nyfiken som han är kommer han gå och leta överallt och skaka om lite för o se vad de kan va !
Samma datum som anton fyller min sötis Sara 20 med :) Ska åka och kolla på när dom spelar i svedala. Har inte träffat henne på hur länge sen som hellst! :( Tråkigt. Men hon bor så långt bort nu! Men på lördag ska vi förenas igen:D

Ja nu är de som att allt har börjat om där ifrån ja startade! Inget jobb än förutom cantina. Men vill gärna ha ett jobb där ja kan jobba vardagar med! Fast de e skönt o va hemma med. (hemmafru).. :)
Tänkte att om ja inte har fått något jobb innan februari så kanske ja skulle kunna åka till sofia och va hennes högra arm! :) Om hon nu vill de. Va ett tag sen vi sågs.. Vill ha någon och gå o kolla på apor med :P
Just nu är ja själv hemma, anton drog nyss och tränade.. Tänkte städa undan julen lite. Vi har inte hunnit ta ner den än. Det är lite illa! Fast rätt mysigt med granen :P

Någon som har idé vad man kan köpa till en kille som fyller 20?! Har ingen aning om vad ja ska hitta på. Ni får gärna skriva ner vad ni hade köpt!:) så jag kan få lite förslag!:)

Nu ska jag återgå till julstädningen
Pussen♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

klart du får komma och va min högra arm:) skulle jag absolut inte ha något emot:) kan ju behövas.. haha.. men hoppas det löser sig snart för dig med ett bra jobb, ett kul jobb där du trivs:) jag fick med sluta mitt jobb nu.. Så nu kommer jag inte jobba på ett bra tag.. puss

2008-01-22 @ 23:25:51
URL: http://fianborg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0