Seg dag. :(

Idag har jag inte gjort något alls. Bara suttit hemma och mått sådär. Skulle träffat sara idag men det gick inte sen för jag inte mådde så bra! Får bli en annan gång. Det hade varit så skönt att komma ifrån allt ett tag. Åka på en semester hade inte varit fel. Men det lär ju dröjja ett tag. Man måste ju ha pengar till de! :( Kan man inte bara hitta en trisslott med massa pengar på och sen bara dra iväg. !
Jag får ta och åka till falköping snart med och va där ett tag! Saknar alla kompisar!! Det är så tomt utan er Hade varit skönt att va hemma 1 vecka eller 2 och bara ta det lugnt. Äta mammas mat och träffa mina bröder och åka ut till min kära pappa ♥ ! Miss !
Ska vila nu sen blir de att jobba natt imorn samt 3 dagar framöver . usch!! Puss allihop!

Love you dad!

image432

image428

Kommentarer
Postat av: sofia

du är saknad av mig med!!

2008-01-05 @ 15:03:33
URL: http://fianborg.webblogg.se
Postat av: sofia

jag har umgåtts massa i helgen.. hade ett gäng över på filmkväll igår, men blev ingen film, en kille som heter tobbe ville se j-landslagsmatch Hockey istället.. blää va inte kul:) men hade kul sällskap iaf:) sen idag har jag vart med simon och jonas och kollat på när adde spelat fotbollscup.. Du har bara jobbat då? usch sletet.. Jo jag vill komma och festa snart:) puss

2008-01-06 @ 19:22:27
URL: http://fianborg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0