Usch vad hemskt

Fattar fortfarande inte varför jag har fått prickar på min kropp?! vad har ja gjort för att förtjäna de.. Hittade en bild där de är som värst och då va de illa. Nu är de inte alls så mycket och de syns inte alls så väl. Men ändå tråkigt att ja kanske aldrig kommer bli av med de :( Får hoppas att medecinerna funkar!! Annars är de illa! Min kropp är förstörd :(:(              Här är bildbevis..


Idag har vi varit i helsingör. Har varit där på en liten tripp. Åkte med Ernesa och Mats. Vi gick runt och kollade lite. Så mysig by! (vet inte om ja ska kalla de stad?!). Det är så mysigt med alla smågator. Kollade på en jacka som ja fastnade för. 100 danska. Skit billigt. Men hade inte pengar till den ändå:P Fattig just nu. Men löning imorn:D Niiice! Blev lite winerbröd istället :D

Imorn är det FEST! Ska bli underbart kul. Har inte festat på jätte länge. Tror det var nyår senast. Så de va ett tag sen.. Fast anton och mats samt niklas om han nu ska med får ta de lite lugnare :)
Sen på lördag fyller Anton 20!!!!! Shit va tiden har gått fort! :)

Nu ska ja umgås med Ernesa! 

Emelie LOVE Anton
image459

Kommentarer
Postat av: Nea

Heej!
va fin din blogg har blivit :)
du, dom där prickarna ser bekant ut! jag hade typ så när jag solade en sommar, blev som pigmentfläckar där jag inte fick nån färg! får du mer när du solar?
för jag undra va fan det också va! då sa dom att de är nån slags "svamp" äuck.. men små bakterier som käkar på huden, låter growse! men de finns nån salva som jag köpte på apoteket! kommer inte ihåg va de hette! men de försvann sen!
hoppas de går bort, vet hur de känns :P
puss

2008-01-24 @ 22:18:47
URL: http://cocosbollar.blogg.se
Postat av: sofia

det är synd om dig gumman, men det kommer säkert gå bort.. annars lugnt, du är värsta het iaf;) du får hälsa anton grattis på hans födelsedag.. hade gärna kommit imon men inte mått så bra ju.. ska nog till sjukhuset och kolla lite värden.. men vi kanske ses i februari.. annars kommer jag ner till er när jag blivit av med ställningen.. kommer ju inte jobba förens sommmaren antagligen, så kan jag stanna några dagar, så kan vi festa massa:) perfa:) pusss

2008-01-24 @ 23:06:55
URL: http://fianborg.webblogg.se
Postat av: sofia

nä får jag inte,, jag va ju bara extra anställd.. men jag har lagt undan massa pengar sen får jag ju en lön till i februari för det jag jobbat denna månaden.. din blogg är med väldigt tjusig:) pusspuss

2008-01-25 @ 12:40:51
URL: http://fianborg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0