It´s over

Nu är man singel igen. Efter ett långt och underbart förhållande. Jag och anton har gjort slut. Jag kände att vi var mer kompisar än ett par. Tyvärr fungerade det inte även om vi flyttade ifrån varandra. Men vi är fortfarande väldigt bra vänner och han kommer förbli min bästa vän för alltid. Han är en underbar kille som jag inte vill gå miste om!

Så nu håller jag på att söka efter ett eget boende som inte är det lättaste, men pratade med min chef idag från cantina och han sa att det fanns en ledig lägenhet över zoobar som ja skulle kunna få om jag velat. Men ja är rätt osäker vet inte hur jag ska göra för det är rätt så dyr hyra och vet inte hur det blir med jobb och sånt framöver. Men man måste chansa någon gång i livet med! Har ett tag till att fundera över hur jag ska göra!

Ikväll ska jag gå till kim och umgås lite med emmy och amelie, vi ska nog se sex and the city avsnitt, ska bli mys:)

Hoppas ni får en trevlig kväll! Puss


Kommentarer
Postat av: sofia

tjo söt:) skönt att det känns så bra som det känns hörru! jag saknar dig.puss

2008-07-09 @ 02:35:25
Postat av: Anonym

Fin bild!

2008-07-10 @ 23:21:31
Postat av: Sofia

klart:) flyttar ju ner om en månad! pusspuss

2008-07-11 @ 09:51:39

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0