Kim och Emmy, ni är BÄST. Love you

Hejsan!
har haft en riktigt dålig uppdatering. Men nu ska jag försöka ge det nya krafter.. I veckan så var vi i fkp och festade. Det var riktigt kul att träffa alla sina gamla vänner! Dagen efter drog vi till falkenberg. Men jag tog tåget färifrån till helsingborg sen för jag var tvungen att jobba , surt men så är livet. Istället så när jag kom fram på fredagen till helsingborg träffade jag emmy och kim så vi gick och satte oss på Hp, Riktigt nice. Vi planerade att inte dra ut på kvällen men det gick ju inte som planerat, vi hamnade på cantina. Shiiit va kul de var! Vill inte gå in på alla detaljer men det var pinsamt sedan på lördagen då jag skulle jobba där :)

De senaste dagarna har jag bara varit med kim och emmy, riktigt kul. Dom lyser upp min dag! Love you !! Kim är iväg och jobbar nu. Men ska dra till henne senare, NICE .

Nu ska jag städa lite. ska lägga in lite fina bilder sen när emmy lagt in dom på datan!

Ni får ha en riktigt trevlig dag, Pusss!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul med lite uppdatering..:-) PUSS!

2008-06-09 @ 20:39:08
Postat av: Mamma

Kul med lite uppdatering :-) PUSS!

2008-06-09 @ 20:41:26
Postat av: sofia

mmm antog det! men jag ringer dig en annan dag:) idag har jag fullt upp nämligen.. ska snart besöka massa studenter, det är studenten här idag o så! så vi hörs.. puss puss

2008-06-13 @ 14:53:20

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0