Anton nyklippt ;)

Igår va det onsdag, och anton klagade över sin frisyr. Jag frågade honom om jag fick klippa honom. Och klart jag fick de!:) första gången jag klipper en kille själv! Men det blev som det frukar bli hos frisören! Blev riktigt nöjd:) Tog bilder med våran data har blivit lite knas så kan inte lägga in bilder. Men dom kommer inom kort!
Ikväll ska jag jobba på cantina själv i 9 timmar. 18-03 . Och chefen tror inte man behöver vara 2 stycken. Men det tror jag. För det är 18 + idag.. Så alla kommer ju gå ut!! Men men vi får se hur det blir med de!

Idag har vi fått hålla våran katt:D flera gånger oxå!! jätte kul tycker vi! Och han kommer fram hela tiden nu oxå! :) Wiie..
Har tagit massa bilder på våran katt med! Underbart söt han är! Men dom kommer oxå in senare!

Snälla?! Någon som kan skriva ner några katt namn till våran underbara hankatt?! Plz!
Pusspuss allihop!

image814

Kommentarer
Postat av: ernesa

hej, ja de va ett tag sen nu, visst kan vi leka, får höras imorgon=) puss

2008-03-06 @ 17:28:57
URL: http://ernesa.blogg.se
Postat av: sofia

emelie, du kanske skulle gått nån frisörlinje:) hade nog vart din grej. jag vet inte redigt vilket datum det är faktiskt.. puss

2008-03-06 @ 20:25:32
URL: http://fianborg.webblogg.se
Postat av: Mamma

Ah så du har tagit över klippningen ;-) Puss gumman!

2008-03-07 @ 08:36:19

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0