Godmorgon!

Blir det någon hemresa? Vill åka hem nu och träffa alla. Miss them! 
Sofia ringde nyss och undra om ja skulle med till hylte, fast hon ringde lite för sent :P Anton skulle precis åka och han visste inte om det fanns plats i bilen. Så det var lite synd. Hade varit kul och träffa dig Hjärtat!
Idag blir det en hemma kväll framför tvn tror jag. Orkar inte gå ut och festa. Är helt slut!
Mamma och min lillebror är på g till sthlm nu, dom ska se på melodifestivalen. Hade med velat åka! Men får bli en annan gång!:)

Igår fick jag komma hem lite tidigare från cantina vilket va skönt. Det blev en mys kväll här hemma istället!! Och inatt när vi sov så blev det rätt så irriterande. Våran katt skulle lägga sig på täcket vid benet typ. Och då kunde man inte röra på sig under natten. sen om kan tog ner honom så hoppade han upp igen. fast det är ju mysigt med att han vill ligga i sängen med oss. Men inte allt för länge:)

Nu ska ja lägga mig och kolla på film! Pusss!

Kommentarer
Postat av: sofia

jaaa det va tråkigt.. men en annan gång:) snart hoppas jag! men det är inte så många veckor kvar tills jag fyller häller. pusspuss

2008-03-15 @ 22:17:02
URL: http://fianborg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0