Många dagar på Cantina

Nu har jag skrivit om detta inlägg 3 gånger minst, datan är helt cp! Så ska fatta mig kort..Igår fick anton hoppa in på cantina för det inte var någon annan som kunde, men de va skit kul! han va jätte duktig! Rätt skönt att veta att man får ihop pengar genom att sitta och inte göra så mkt.. Än och sitta hemma och kolla på tv!:)
Ikväll är det jag och ernesa som ska jobba. Ska strax till jobbet. Ska bli kul.. vakterna är så jävla trevliga!:)  Men nu ska ja kila. Älskar mitt jobb

Föresten så köpte vi en sak till Ludde idag!:) vi köpte honom en klätterställning eller vad man ska kalla de!:) Han är så glad:D

Pusss


Kommentarer
Postat av: ernesa

tonight rockar vi cantina!!

2008-03-08 @ 19:45:45

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0