Uggla?!

Detta är en lång kväll, kl är nu 01.00 och jag sitter och fixaar min blogg. No life?! fast det är kul och se lite förändringar! Men känner mig lite som en uggla!
Anton ligger och sover och Ludde ligger och sover i mitt knä.. Jag har totalt vänt på mitt dygn. Jätte jobbigt. Vill me sova tidigt och inte sova bort hela dagen!!
Imorgon är det jobb på cantina igen. Blir nog en rätt så lugn kväll tror jag.
Sökte jobb idag med, sökte lite över allt.. Så nu kan man bara hoppas!!

Min dag idag har varit rätt så lugn, sov bort halva dagen.. Städat och diskat lite, behövs alltid.. Speciellt när man har en katt som tappar lite hår!!
Nu börjar jag bli trött så ska gå och lägga mig! men ni får ha det så bra!

Godnatt!

image867

Kommentarer
Postat av: sofia

jag kommer inte redigt ihåg, men tror jag hittade det där man kunde klicka på bilder, sen välja startsidan, asså på den där hjälp-bloggen.. puss

2008-03-14 @ 10:39:26
URL: http://fianborg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0