vill ha Sommar

Vill ha sommar! Vill kunna njuta av den värme som är då! Vill på en lååång semester och bara njuta.
I maj ska jag och min älskling på bröllop! Min faster ska äntligen gifta sig! :) Ska bli jätte kul! Fick se hennes klänning idag! Finns inga ord hur klänningen såg ut. Den va såå otroligt vacker! Hon kommer vara så otroligt fin! men då får man lite panik själv vad man ska ha på sig! Mycket lättare för killar, Anton kan bara ta någon snygg skorta eller något. Men jag måste ha någon fin ljus klänning, inget diskret. Någon som har sett någon snygg sommar klänning typ?=) Säg gärna till annars!


image795

Kommentarer
Postat av: sofia

bröllop:) va mysigt
idag har jag inte gjort så mkt direkt.. tittat på när en snubbe fixade diskmaskinen typ:P sen va vi ute på en promenad nyss och helvete va jobbigt det va. har ingen kraft kvar.. har ni det fint hemma nu då? efter din städning asså:) puss

2008-03-03 @ 19:37:04
URL: http://fianborg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0