Detta blev allt en överaskning!

I helgen har vi varit i falköping! Vi åkte dit för att vi skulle gå på barndop. Men det blev mer än så. Föräldrarna till barnen som skulle döpas, (min moster och hennes kille) gifte sig!! När alla förväntade sig att dom skulle komma in med barnen så kom dom uppklädda och min moster hade en krona samt blommor i handen, Det va de ända ja såg från mitt håll då. Alla i kyrkan började undra vad som skulle hända, då alla insäg att dom skulle gifta sig. Hon hade en såå himla vacker klänning som hon sytt själv, Och barnen var underbara i deras kläder som matchade brudklänningen!!, Så det var kul att gå på både bröllop samt dop:)
Tog väldigt många kort, ska lägga in några senare har inte lagt in dom på datan än!:)

Kom och tänka på en sak nu, på vägen hem från falköping så såg jag någonting konstigt på himlen, Det såg ut som en mina fotboll i himlen som lös upp jätte mycket, de kunde inte varit ett stjärnfall för de syns inte så jätte länge, Jag kunde sitta och följa det ett tag tills det försvann. Är såå nyfiken på vad det kunde ha varit. För det lös verkligen upp!! Någon som mer såg det:?!:) Är rätt nyfiken på vad det kan ha varit!

Nu ska vi lägga oss, anton börjar tidigt imorn! Hoppas ni haft en bra helg! Puss

Kommentarer
Postat av: josefina

Men gud vad kul aaa lite snopet att dom kom in där då =)

Kan inte du oh Anton komma på festen det vore såååå roligt att ha dig där , kan du inte snacka med han kram

2008-05-05 @ 08:42:17
URL: http://nyhet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0