Godmorgon!

Vilken fin dag det är idag, solen skiner och det är rätt så varmt ute! Idag ska jag inte göra så mycket, ska nog jobba senare, vet inte om Kim skulle ta min tid men hon skulle höra av sig sen! Annars blir de att vara hemma och se en film eller något:)
Igår var ja me kim:) Ovanligt! Vi satt hemma hos henne typ hela kvällen. Satt och spelade lite spel och umgicks. Det var trevligt. haha sov hos henne förra veckan någon gång, men var tvungen att gå hem vid 5 tiden för jag fick en sån huvudverk. vart riktigt trött, så minns inte mycket av vägen hem!

Nä nu ska ja diska lite och göra iordning lite! Ha en trevlig dag allihop. Puss

Saknar dig !
image1104

Kommentarer
Postat av: Linda

Jepp jag vet vart det ligger =)

Vart bor ni någonstans?! Själv bodde jag på Ragnvalla... som ligger vid Adolfsberg 4 km från centrum =( men jag var tvungen att ta första bästa lght o då blir det så.

Verkar som om du mår bättre idag?

Kram

2008-05-14 @ 17:09:16
URL: http://www.majsanfilosoferar.webblogg.se
Postat av: Perra

Söta tjejer!

2008-05-14 @ 18:01:02
Postat av: Mamma

Pussar å kramar till min lilla gumma! Nu sticker jag och jobbar, imorrn kanske jag bokar resan ;-)
PUSS!!

2008-05-15 @ 09:01:07
Postat av: Linda

=( tråkigt att höra! Hoppas greklandsresan piggar upp lite...

Kramar

2008-05-15 @ 09:29:11
URL: http://www.majsanfilosoferar.webblogg.se
Postat av: Sofia

Saknar dig med:) men i juni ska vi ses:)

2008-05-15 @ 10:01:52

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0