Idag åker vi till Grekland!!

Godmorgon! Åhhh snart åkervi till grekland. Gud så underbart! Kollade nyss på vädret och det stod att de skulle bli runt 30. Inget att klaga på:)

Kommer sakna dig älsklingen ♥

Igår spenderade jag min dag med 3 underbara tjejer. Miriam, hikmete och rachel. Dagen började med att jag och hikmete gick ner till stan. Vi drog till wook stugan för att äta lite. Innan vi ick till wook stugan kom miriam ner till stan och joina oss. Det var jätte trevligt. Tror vi satt där flera timmar, från 4-7. Om inte längre!
Efter maten gick vi hem till mig, hämtade ner min kamera och började fota. Har inte haft såå kul på länge! Har dock inte lagt in kortet på datan än, men blir senare idag! Vi var ute och gick ett litet tag, senare gick vi hem till Fia! Lika trevligt där:) Hon har stora planer på sin fest, vet inte än om jag ska komma. Men det hade varit så kul:)

Nu måste jag äta lite. Är uppe väldigt tidig idag! Ha det så bra!
PUSS


image1126

Kommentarer
Postat av: Sofia

meh fusk:) hoppas du får grymt kul! sola lite till mig, kan behövas:) PUSS

2008-05-25 @ 11:21:39
URL: http://fianborg.webblogg.se
Postat av: ernesa

hej, jag har ingapengar på mob. jag hoppas att du hade de skoj i grek. idag så är jag ganska upptagen tyvärr, hur länge ska du stanna i fkp? kanske kan hitta på nåt nån annan dag?ska du vara här på studenten? puss

2008-05-30 @ 12:21:26
Postat av: Mirre

hehe de var allt en roligt dag :D
hoppas du har haft de skönt på semestern! :D
pusssssar (L)

2008-05-31 @ 15:02:31

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0