Tack !

Sådär, vad tycker ni om min nya bloggdesign?! Tjusiv va;) Jag fick hjälp av Anna att göra om min blogg. Hon gör blogg designer och jag frågade om hon ville göra min! Och så här blev resultatet! Jag tycker det blev nice;)

Nu ska jag gå iväg till kim och sitta där och snacka lite. Förmodligen kommer amelie och emmy dit oxå så det blir nog en trevlig kväll! Har suttit hela kvällen här vid datan för att kolla på priser till Grekland. Mamma hade spanat in någon billig resa men nu idag hade dom höjt den med några tusen. Så man blev inte lika sugen då. Men ja såg att de fanns en billig resa samma dag fast ett annat hotel, Tycker vi ska ta den mamma :) Hade varit skönt att komma iväg!

Nä nu ska jag dra mig, Hoppas ni får en trevlig dag, Pusspuss! ♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tjusigt värre ;-)

2008-05-15 @ 21:29:06
Postat av: Mirre

Ja det blev fint! Sommrigt :D

puss söt

2008-05-16 @ 17:05:16

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0