Godmorgon!

Igår så hade en del av laget en fest för att dom vann cupen som de spelade i helgen! Det var trevligt. Började hos niklas sen gick vi över till nick och fletcher. Det kom några tjejer från Ängelholms damlag dit med, vilket bestod av sara, lina och en tjej till! Nick och fletcher har en öppenbrasa hemma hos dom, vilket dom skulle prova och se om det fungerade. Vilket det gjorde. Blev rätt varmt och skön. Men det kom rätt så mycket rök in i rummet. Blev en liten maj brasa:)
Jag och anton drog hem vid halv 2 kanske och de andra hade planar att dra vidare! Stackars anton, han skulle upp vid 6 idag. Tror han va rätt så trött när han gick till jobbet medans jag låg kvar och fick sova vidare!
Igår pratade jag och sara om ja skulle ta och klippa henne idag, men har inte hört någonting än så de kanske inte blev så. Klippte ju anton igår. Blev riktigt snyggt! Kanske ska plugga till frisör?!

Idag tänkte ja att ja kanske skulle åka till falköping, men det blir att jag stannar hemma för att anton ska iväg i helgen och ja vill inte lämna mina katter ensamma hela helgen! Så får åka nästa vecka istället:)



Ps: Spana in Humorsajten!!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Tackar! :)

Allt bra med dig?

2008-10-23 @ 13:25:04
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: Mysigt, med mig är det toppen! :)

2008-10-23 @ 13:35:19
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Mirre

heyhey gumman!

kom ju på nu när jag såg kortet, att jag inte har sett alla korten :P kan inte du skicka dem någon dag? :D pusspuss <3<3

2008-10-24 @ 11:13:15
Postat av: soffan

åh, jag vill träffa dina kissar:)

2008-10-24 @ 23:06:55
URL: http://fianborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0