Lördagen i skövde, med min sötnos Miriam <3

Lördagen ja, Jo den började med att mirre kom till mig så gjortde vi oss iordning!, Sen kom trez och hämtade oss så för vi skulle på en PIRAT fest. Alla va utklädda till pirater när vi kom dit, bara ja och mirre som inte hade spexat till oss! Men jag kan inte säga att den festen var någon höjdare! Hon som hade festen fyllde 25 och hon hade hela sin släck plus vänner där.. "skojj". Tur nog drog vi till ett annat ställe, så mycket bättre va det där. Skövde bor är såå trevliga, vi märkte det igår! Aldrig fkps bor skulle gjort så som dom gjorde igår, eller hur mirre?. Aja iaf efter ett tag trog vi till vatra! Haha där stannade vi inte länge, max 1 timme kanske. Sen drog vi vidare till fkp, tro det eller ej. Det var inte så kul som vi trodde de skulle va på vatra! Så vi tog bussen till fkp och fastnade på en pubb:) Det va nice de!!

Här är lite bilder från gårdagen.!
Älskar ditt affro mirre!!:)


 


Kommentarer
Postat av: Mirre

haha, var en katastrof 25-årsfest! men vi hade ju våran egna fest vid vårat bord :P

Ja skövde-bor är MYCKET bättre !! :D haha, var en rolig kväll även om den inte blev som planerat :P

Tack sötis :D

pusspuss <3

2008-10-05 @ 13:48:55

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0