Då var man tillbaka till lilla staden Falköping!

Kom till fkp i fredags kväll! Då träffade jag miriam på kvällen! Vi gick till ett så kallat uteställe, det hade rycktas om att det skulle vara rätt så bra där. Men dom ljög. Det va så dåligt och nästan inget folk va där heller, så jag och mirre vandrade mot ströget och fastnade vid terassen på en parkbänk, när ja satt där undrade ja va gör jag här egentligen. Det var helt dött. Inte en människa ute!

Fast på lördagen blev allt så mycket bättre, jag och mirre gic på en förfest hos hennes kompisar vilket var jätte trevligt. Sen drog jag och mirre vidare till skövde till vatra. SKIT KUL!!! Slapp stå i kön gick in vip, sen drog mirre med mig till vip "hörnan" Där de fanns allt att välja på:P !! Vi träffade på rachel, namik, milad och josef. Så var med dom en del på kvällen! Men shit va ont ja hade i mina fötter sen när vi skulle hem , namik va snäll som hjälpte mig lite iaf:P Så idag är jag helt död, vaknade tidigt för att gå på dop och nu sitter ja här helt död.! Men det är skönt med sånna dagar med!:)
Bjuder på lite bilder från gårdagen:)



Kommentarer
Postat av: Mirre

Tack för en jätte roligt kväll :D de måste vi göra om snart igen ! :D

pusspuss

2008-09-28 @ 20:40:34
Postat av: Anonym

namik han är snäll han:) är det kul att gå ut i hgb då? puss

2008-09-28 @ 21:55:57
Postat av: Anonym

Det är så mycket roligare att gå ut i hbg! Mycket mer folk;)

2008-09-29 @ 11:16:22

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0