Hejsan!

Idag har jag varit ledig, vlket är jätte skönt! Så idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt! Tror jag har kommit på ett namn till min katt med, tror hon ska få heta smulan. Men ja vet inte säkert än. Usch det är jobbigt med namn!

I helgen kanske ja ska träffa sofia och anna-lena, hoppas på det iaf.. Hade varit kul om man hade dragit till fkp eller falkenberg och festat lite. Skönt att komma bort från hbg ibland med:) .. Hoppas du blir bättre och att ni inte ska spela till helgen! ♥

Nu ska ja ut och träffa kim och co.. Pusspuss!






Kommentarer
Postat av: sofia

nu är du massa med på min blogg:):) gjorde en ny... pusss

2008-09-28 @ 13:53:17
URL: http://fianborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0