Vilka sötisar!


 Usch ja känner mig så lat att jag inte enns orkar skriva blogg. har mycket annat att fundera över! Så snart kanske jag kommer igång igen. Just nu är anton iväg och tränar. Tänkte laga lite god mat och kanske se film ikväll. Känns som vi snart har sett alla våra filmer, och det är rätt många. Men det är skönt att bara ta det lugnt på kvällarna!

Ihelgen har vi festat. Ernesa fyllde 21 år, Grattis till henne!!. Så vi var först på tivoli med hela gängt. Sen när de stängde vid 3 tiden gick jag och anton vidare till cantina. Och där spelade vi rolett eller hur de stavas, har aldrig spelat det innan så fattade ju ingenting. Men anton förklarade lite hur man gjorde. Anton hade turen med sig på sin sida den kvällen. Han vann as mycket:), När cantina stängde gick vi vidare till cardinal. Jo och spelat fortsatte där:P klart han vinner där med! Men vi hade en riktigt trevlig kväll jag och anton! Det var längesedan..

Nu ska jag börja med maten lite smått! Ni får ha en trevlig kväll! Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Puss min lilla gumma!!!

2008-09-01 @ 21:20:36
Postat av: Mirre

har hon fått något namn än ? :)

puss <3

2008-09-02 @ 11:31:53
Postat av: Perra

Tack =)

Du har just löst en gåta jag funderat på i några dagar, haha!

Jag kunde bara inte förstå hur jag kom in eller varför jag hade ringt Anton så tidigt/sent. Hehe..

Tur för mig att du låst dig ute ;D

Så full var jag nog inte... Ööh.. Brände visst 1000spänn i baren :p

Puss

2008-09-02 @ 23:18:46
Postat av: josefina

Vad blev namnet på katten =) och du är ju dåligare på att uppdatera än vad jag är haha

Såg att du kanske kommer till stan i helgen det vore ju toppen kul hör av dig isåfall

Kram

2008-09-05 @ 07:02:00
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0