Då va det helg igen!

Då va det helg igen, går riktigt snabbt, och ändå gör man ingenting om dagarna. Helt sjukt!  =/

Igår var jag med linda på stan och kollade lite, sen gick ja ju så klart och hälsa på bull på jobbet=) Efter de drog jag och linda hem till mig och ja lagade mat åt oss båda, och de blev as gott=) .. Sen fick vi för oss att gå och sola, men badet va stängt så vi drog till meddo! Underbart att sola där, man blir ju inte alls varm och ändå blir man brun;) Undra om jag har vunnit en viss tävling med en viss person? Det är så att jag och kim har slagit vad om vem som kan bli brunast innan fredag! Och de är ju lite fusk att han har ett eget solarium, men ja ska inte klaga för mkt ja heller!=)
Efter jag hade solat mötte jag sötnosen och gick hem till bengan och såg på arn med ellen och johanna! Den filmen är bra, men bara en liten aning förlång!

Ellen frågade om jag och miriam ville komma till henne ikväll för hon fyller nämligen 22 Idag! Grattis! =) Så vi får se om vi kommer, för miriam skulle nämligen jobba, men hade varit kul om vi drog dit!





Det var tomt inatt utan dig vid min sida!


Kommentarer
Postat av: kimpa

var ensamt utan dig med=/ får ta igen det;)

2009-02-20 @ 18:10:14
URL: http://kimpa.blogg.se/
Postat av: Mamma

Pusselipuss!!

2009-02-21 @ 21:25:59

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?:

vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0